Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky e-shopu www.martinec.sk

Tieto všeobecné obchodné podmienky ("Ďalej len Obchodné podmienky") upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou M+M Martinec, s.r.o., IČO: 35887591, DIČ: 2021837774, sídlo: Panholec 1, 902 01 Pezinok ("Ďalej len predávajúcim") a jej zákazníkmi ("Ďalej len kupujúcim") vznikajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej na dálku prostredníctvom internetovej stránky www.martinec.sk.

Tieto podmienky sú platné a účinné od 1. apríla 2025.

Článok I – Vymedzenie pojmov

1. Prevádzkovateľom, predávajúcim a dodávateľom tovarov a služieb e-shopu www.martinec.sk je spoločnosť M+M Martinec, s.r.o. so sídlom Panholec 1, 902 01 Pezinok, IČO: 35 887 591, zapísaná v OR OS BA I, oddiel: Sro, vložka číslo: 31910/B.Kontaktné údaje predávajúceho sú:

adresa: Panholec 1, 902 01 Pezinok

email: mm@martinec.sk

zákaznícka linka: 033/6476246

zodpovedná osoba: Peter Martinec

Neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

2. Kupujúci je každý návštevník e-shopu, ktorý súhlasí s Obchodnými podmienkami predávajúceho a objedná si tovar alebo služby predávajúceho prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov v súlade s týmito Obchodnými podmienkami. Kupujúcim je aj spotrebiteľ.

3. Spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

Zákonom sa rozumie zákon 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Orgán dozoru v zmysle Zákona je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa, tel. č.: 02/ 58272 172-3, fax č.: 02/ 58272 170

4. E-shop je internetový obchod predávajúceho umiestnený na webovej stránke www.martinec.sk.

5. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu www.martinec.sk.

6. Objednávka je záväzný návrh kupujúceho na uzavretie kúpnej zmluvy.

Za písomnú komunikáciu medzi kupujúcim a predávajúcim sa považuje aj elektronická komunikácia predovšetkým prostredníctvom e-shopu a e-mailovej komunikácie.

Neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

Článok II – Objednávka 

1. Kupujúci si objednáva tovar a služby uložením do košíka v e-shope predávajúceho na webovej stránke www.martinec.sk a odoslaním formulárovej objednávky predávajúcemu. Pre korektné vybavenie objednávky je kupujúci povinný vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si spôsob dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby z možností navrhnutých predávajúcim.

2. Súčasťou objednávky je oboznámenie kupujúceho so skutočnosťou, že podanie objednávky zahŕňa povinnosť zaplatiť kúpnu cenu tovaru alebo služby.

3. Kupujúci zaslaním objednávky a zaškrtnutím políčka súhlasu s Obchodnými a reklamačnými podmienkami predávajúceho súhlasí so znením Obchodných podmienok, vrátane reklamačných podmienok predávajúceho, ako aj s cenou objednaných tovarov a služieb a teda je svojou objednávkou viazaný, o. i. k zaplateniu kúpnej ceny za objednaný tovar alebo službu.

4. Po odoslaní objednávky predávajúcemu je automaticky vygenerovaný e-mail s predmetom „Potvrdenie prijatia objednávky“, ktorý je potvrdením prijatia objednávky e-shopom, kde sú zhrnuté informácie potrebné pre uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim. Tento e-mail má len informatívny charakter za účelom upovedomenia kupujúceho o obdržaní jeho objednávky predávajúcim a jeho súčasťou sú platné a účinné Obchodné a reklamačné podmienky predávajúceho. Automaticky vygenerovaný e-mail s predmetom „Potvrdenie prijatia objednávky“ nie je záväzným akceptovaním objednávky predávajúcim v zmysle článku III týchto Obchodných podmienok.

5. Na e-mailovú adresu kupujúceho, ktorú uviedol v odoslanej objednávke predávajúcemu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie týkajúce sa jeho objednávky.

Článok III. - Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy

1. Predávajúci po obdržaní e-mailovej objednávky kupujúceho overí dostupnosť objednaného tovaru alebo služby, platné ceny a termín dodania tovaru. V prípade, ak je predávajúci schopný splniť podmienky objednávky kupujúceho riadne a včas bez potreby úpravy týchto podmienok, zašle kupujúcemu záväzné akceptovanie objednávky. V opačnom prípade je predávajúci povinný vyžiadať si od kupujúceho súhlas s akoukoľvek zmenou týkajúcou sa skutočností uvedených v objednávke a až po jeho obdržaní môže predávajúci záväzne akceptovať objednávku za dohodnutých podmienok.

2. Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim je teda e-mailové potvrdenie objednávky predávajúcim na e-mail poskytnutý kupujúcim o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky kupujúcim a po overení dostupnosti tovaru, platných cien a termínu dodania tovaru požadovaného kupujúcim. Takýto akceptačný e-mail predávajúceho je označený ako "Potvrdenie objednávky". Záväzné akceptovanie objednávky kupujúceho predávajúcim je potvrdením o uzavretí zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim.

3. V prípade, ak si kupujúci objedná tovar, ktorý nemá predávajúci na skladom a tento tovar bude objednávaný u dodávateľa predávajúceho osobitne pre kupujúceho, je kupujúci povinný zaplatiť zálohu vo výške 50% z ceny tovaru. Predávajúci je povinný kupujúceho na túto skutočnosť upozorniť a postupovať pred akceptovaním objednávky podľa tohto článku, najmä bodu 1 a 3. V prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy na takýto tovar, nemožno od zmluvy odstúpiť. Ak kupujúci neprevezme tovar, pričom sa jedná o tovar, pri ktorom podľa ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. nie je možné učiniť odstúpenie od zmluvy, zaplatená záloha sa ponechá v zálohe u predávajúceho do doby, pokiaľ kupujúci nevyplatí celú kúpnu cenu a zároveň si tovar neprevezme.

4. Predávajúci si vyhradzuje právo požadovať zálohovú platbu v primeranej výške aj pri iných špecifických prípadoch, napr. pri atypických produktoch, objemných objednávkach alebo zložitejších dodávkach. Kupujúci bude o tejto skutočnosti vopred informovaný ešte pred záväzným potvrdením objednávky.“

5. Konečná kúpna cena tovaru alebo služby bude kupujúcemu potvrdená v e-mailovom potvrdení objednávky zaslanom predávajúcim. Všetky ceny za tovar a služby v internetovom obchode sú uvedené vrátane DPH, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. Pre registrovaných veľkoodberateľov (B2B zákazníkov) sa môžu niektoré ceny zobrazovať bez DPH v súlade s režimom prenesenej daňovej povinnosti.

6. K cene tovaru alebo služby budú prirátané aj náklady za doručenie tovaru.

7. Náklady spojené s montážou a vynášaním tovaru nie sú zahrnuté v kúpnej cene tovaru a predávajúci tieto služby nie je povinný kupujúcemu poskytnúť.

Článok IV. -Platobné podmienky

1. Kupujúci je povinný zaplatiť za tovar:

a) bankovým prevodom na účet predávajúceho

b) prostredníctvom platobnej brány (kartou online, Google Pay, Apple Pay)

c) dobierkou pri prevzatí tovaru (v hotovosti alebo kartou)

2. Platba bankovým prevodom:

- Ak si kupujúci zvolí spôsob zaplatenia kúpnej ceny tovaru alebo služby bankovým prevodom, platbu za tovar alebo službu poukáže na účet predávajúceho.

- Variabilný symbol je zhodný s ID objednávky kupujúceho, ktoré kupujúci obdrží v potvrdzujúcom emaily.

- Po prijatí platby na bankový účet predávajúceho bude zaplatený tovar obratom odoslaný kupujúcemu v zmysle Obchodných podmienok.

3. Platba prostredníctvom platobnej brány:

- Kupujúci môže uhradiť tovar okamžite po odoslaní objednávky prostredníctvom online platby (kartou, Google Pay, Apple Pay). Platba prebehne zabezpečenou platobnou bránou.

4. Dobierka:

- Tovar je možné uhradiť pri jeho prevzatí v hotovosti alebo platobnou kartou u kuriéra. V prípade doručenia vlastnou dopravou je možné platiť aj kartou alebo v hotovosti.

Článok V. - Dodacie podmienky

1. Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať kupujúcemu tovar, ktorý je skladom najneskôr do 30 dní od akceptovania objednávky kupujúceho predávajúcim. Napriek takto stanovenej dodacej lehote sa predávajúci snaží expedovať tovar podľa svojich kapacitných možností v čo najkratšom čase, v priebehu niekoľkých pracovných dní. O presnom dni expedície tovaru predávajúci kupujúceho informuje e-mailom.

2. V prípade, ak tovar nebude skladom alebo bude vypredaný, dodacia lehota nebude 30 dní od akceptovania objednávky kupujúceho predávajúcim, ale bude s kupujúcim individuálne dohodnutá e-mailom alebo telefonicky.

3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, predávajúci o tejto skutočnosti informuje kupujúceho spolu s možnosťami čiastočných dodávok tovaru.

4. Predávajúci zasiela kupujúcemu spolu s tovarom aj daňový doklad, a ostatné potrebné dokumenty k tovaru alebo službe.

5. V prípade, ak predávajúci alebo kuriér dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru, prípade dodací list. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve.

6. Kupujúci je tiež povinný dôkladne skontrolovať tovar, vrátane obalu pri jeho prevzatí od predávajúceho alebo od kuriéra (ďalej v tomto bode ako „dopravca“). V prípade, ak kupujúci pri preberaní tovaru zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je kupujúci povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie nedostatku tovaru, zľavu na tovar a v prípade neodstrániteľných chýb tovaru tovar vymeniť.

7. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky.

8. Kupujúci je povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu pred prvým použitím tovaru a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Návod na použitie tovaru predávajúceho je aj na web stránke predávajúceho www.martinec.sk a je aj súčasťou dodávky.

9. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu:

a) prostredníctvom kuriérskych spoločností

b) vlastnou dopravou predávajúceho

c) odberné miesta – zmluvné partnerské predajne (napr. železiarstva), vrátane vlastných predajní, podľa výberu kupujúceho pri zadávaní objednávky

Článok VI. - Poplatky za prepravu

Doručenie kuriérom:

  • Dopravu zabezpečujú rôzne kuriérske spoločnosti. Konečná cena za dopravu je vždy zobrazená v košíku pred odoslaním objednávky.

  • V prípade objednávok nad určitú hodnotu (aktuálne nad 300 € s DPH) môže byť doprava poskytovaná zdarma. Predávajúci si vyhradzuje právo tieto podmienky upraviť bez predchádzajúceho upozornenia.

  • Niektoré produkty nie je možné doručiť kuriérom. V takýchto prípadoch bude táto možnosť v nákupnom procese zablokovaná a k dispozícii bude iba osobný odber alebo vlastná doprava.

  • Zákazník bude o termíne dostupnosti zásielky informovaný e-mailom alebo SMS správou; pred doručením ho môže kontaktovať aj kuriér alebo zamestnanec predávajúceho.

Doručenie vlastnou dopravou predávajúceho:

  • Termín doručenia bude zákazníkovi oznámený e-mailom, v deň doručenia aj telefonicky.

  • Cena dopravy je 25 € s DPH.

  • Pri objednávkach nad 300 € s DPH je doprava zdarma, ak nie je uvedené inak.

  • V prípade niektorých špecifických alebo ťažkých produktov (napr. podhrabové dosky) sa cena dopravy stanoví individuálne a kupujúci bude informovaný pred záväzným potvrdením objednávky.

  • Predávajúci si vyhradzuje právo určiť vhodný spôsob dopravy v prípade komplikácií alebo obmedzení na strane dopravcu alebo produktu.

  • Zákazník bude o termíne dostupnosti zásielky informovaný e-mailom alebo SMS správou; pred doručením ho môže kontaktovať aj kuriér alebo zamestnanec predávajúceho.

Odberné miesta a osobný odber:

  • Odber v predajniach predávajúceho (Pezinok a Košice) je bezplatný.

  • Odber cez partnerské predajne (napr. železiarstva) môže byť spoplatnený podľa zvoleného miesta a informácia o poplatku bude uvedená pri výbere.

  • Zákazník bude o termíne dostupnosti zásielky informovaný e-mailom.

Článok VII. - Prevod vlastníckeho práva

Vlastnícke právo k tovaru prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom úplného zaplatenia kúpnej ceny a prevzatím tovaru kupujúcim.

Článok VIII.
Právo na odstúpenie od zmluvy a poučenie spotrebiteľa

1. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej Obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim, ak sa s kupujúcim nedohodnú inak.

2. Spotrebiteľ má na základe ustanovenia § 7 a nasledujúcich Zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa

- prevzatia tovaru v prípade zmlúv predmetom ktorých je predaj tovaru alebo

- uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb.

Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednávaného tovaru, alebo ak sa

a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,

c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

3. Lehota na odstúpenie je zachovaná, ak odstúpenie od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty na odstúpenie. Dodržanie lehoty preukazuje spotrebiteľ.

4. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy:

Formulár na odstúpenie od zmluvy.

5. Spotrebiteľ je povinný bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predávajúcemu predmet zmluvy (tovar) v originálnom obale (ak je to možné), od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – s originálom daňového dokladu a dodacieho listu, a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§ 10 ods. 1 Zákona). Predávajúci odporúča spotrebiteľovi, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu daňového dokladu a tovar zasielali doporučene, ako poistenú zásielku. Vrátený tovar musí byť kompletný.

6. Predávajúci neprevezme tovar vrátený spotrebiteľom formou dobierky.

7. Predávajúci vráti zaplatené plnenie za tovar/službu vrátane hodnoty za najlacnejšie bežný spôsob doručenia, do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

8. Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša spotrebiteľ.

9. Toto právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť v prípadoch uvedených v ustanovení § 7 ods. 6 Zákona, napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovar vyrobený na mieru,tovar určený osobitne pre jedného spotrebiteľa alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovar, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov.

10. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

11. Ak má predávajúci začať poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy (buď na základe zmluvy o službách alebo na základe požiadanie spotrebiteľa), spotrebiteľ udelením súhlasu so začatím poskytovania služieb pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy. Predávajúci je povinný vyžiadať od spotrebiteľa výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlásenie o tom, že spotrebiteľ bol riadne poučený o právach podľa ustanovenia § 4 ods. 6 písm. a) Zákona. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách a pred začatím poskytovania služieb udelil výslovný súhlas podľa ustanovenia § 4 ods. 6 Zákona, spotrebiteľ je povinný uhradiť predávajúcemu iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

12. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil.

Článok IX. - Práva a povinnosti zmluvných strán

1. Zmluvnými stranami sú predávajúci a kupujúci.

Kupujúci je povinný:

a) prevziať objednaný tovar,

b) zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,

c) prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho prevzatí.

Predávajúci je povinný:

a) dodať kupujúcemu tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,

b) spolu s tovar alebo dodatočne zaslať kupujúcemu všetky dokumenty k tovaru ako napríklad daňový doklad za tovar, ktorá slúži ako záručný list, dodací list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

Článok X. - Zodpovednosť za vady

Zodpovednosť za vady je upravená v Reklamačných podmienkach, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke predávajúceho.

Článok XI.
Ochrana osobných údajov

1. Osobné údaje kupujúcich sú spracúvané v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.

2. Prevádzkovateľom je spoločnosť M+M Martinec, s.r.o., IČO: 35887591, sídlo: Panholec 1, 902 01 Pezinok, e-mail: mm@martinec.sk, tel.: +421905 569 909, zastúpená konateľom: Peter Martinec

3. Osobné údaje sú spracúvané na účely vybavenia objednávok, fakturácie, doručenia tovaru, vybavenia reklamácií, uplatnenia práv a plnenia zákonných povinností. Právnym základom spracúvania je plnenie zmluvy a zákonná povinnosť.

4. Príjemcami osobných údajov môžu byť:

  • kuriérske spoločnosti (na účely doručenia tovaru),

  • poskytovatelia IT služieb (napr. Sellio),

  • poskytovatelia marketingových služieb (napr. Google, Facebook),

  • orgány verejnej správy pri plnení zákonných povinností.

5. Údaje sú uchovávané:

  • po dobu trvania zmluvného vzťahu a následne podľa zákonných lehôt,

  • účtovné a fakturačné údaje: 10 rokov podľa zákona o účtovníctve,

  • údaje z dopytových formulárov: po dobu vybavenia dopytu, najviac 12 mesiacov.

6. Kupujúci má ako dotknutá osoba právo na:

  • prístup k svojim osobným údajom,

  • opravu nesprávnych alebo neúplných údajov,

  • vymazanie údajov za zákonom stanovených podmienok,

  • obmedzenie spracúvania,

  • prenos údajov k inému prevádzkovateľovi,

  • namietať proti spracúvaniu,

  • podať sťažnosť dozornému orgánu (Úrad na ochranu osobných údajov SR).

7. Prevádzkovateľ prijal primerané technické a organizačné opatrenia na ochranu údajov a zabezpečil mlčanlivosť všetkých osôb, ktoré s údajmi prichádzajú do kontaktu.

8. Viac informácií o spracúvaní osobných údajov je uvedených v dokumente „Zásady ochrany osobných údajov“ dostupnom na webovej stránke www.martinec.sk.

9. Kupujúci môže uplatniť svoje práva podľa bodu 6 prostredníctvom e-mailu na adrese mm@martinec.sk alebo písomne na adrese sídla spoločnosti. Prevádzkovateľ odpovie na žiadosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do jedného mesiaca od jej doručenia.

Článok XII. - Neprevzatie tovaru

1. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, tovar neprevezme do piatich pracovných dní po uplynutí lehoty uvedenej v kúpnej zmluve, záväznej akceptácii vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky. Po uplynutí piatich pracovných dní odo dňa kedy bol kupujúci povinný tovar prevziať, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.

Článok XIII. - Záverečné ustanovenia

1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

3. Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal všeobecné obchodné podmienky, ako aj reklamačné podmienky.

4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk

5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim, taktiež sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

7. Vzťahy neupravené v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 13. apríla 2017.

Tieto Obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 01.04.2025.

M+M Martinec - Odborník na vaše ploty

Zameriavame sa na kompletný servis pre zákazníka, t.j. poradenstvo, vypracovanie cenových ponúk, rozvoz materiálu, či montáž oplotenia u zákazníka. V našom prehľadnom internetovom obchode nájdete všetko potrebné na stavbu drôteného oplotenia. Výraznou pomocou pre vás je naša plotová kalkulačka ktorá vám ponúka možnosť ako si jednoducho vypočítať všetko potrebné pre stavbu plotu a jeho cenu.

Poznajte nás bližšie
Online kalkulácia oplotenia